BoSSzorkánykonyha, avagy ahogy én látom...

Közzösségi kenyét

2015. szeptember 27. 17:12 - viknya

Végre megcsináltam!!!!

Pontosan olyan mint ahogy leírták, végtelenül egyszerű és nagyon nagyon finom!

De meséljenek a képek inkább! Sajnos mielőtt lefényképezhettem volna megsütve el is fogyott!!! Felszeletelés után vajat, újhagymát, kolbászt, és sajtot, borsot, sót, zöld fűszereket öntöttem, raktam illetve szórtam rá... annyi hibát vétettem, hogy kevés vajat használtam, nem szabad sajnálni!

Az eredeti Receptet itt találjátok: Közösségi kenyér

 

p_20150424_073801.jpg

 

p_20150424_073751.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: RecepteK ÉteleK

A bejegyzés trackback címe:

https://bosszorkanykonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr837844496

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Íme, az est fénypontja! 2015.09.28. 10:11:34

Avagy hogyan készítsünk nagy kapacitású, igényes és ízletes sör- és borkorcsolyát sok vendégnek Nemrég utolért minket a Sajtológia szerkesztőségében egy-két olyan áldás, ami a szerencsés címlapos szereplésnek köszönhető nézettségi számnövekedés abszol...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása