BoSSzorkánykonyha, avagy ahogy én látom...

Csirkemell császár(módra)okra

2015. október 25. 15:53 - viknya

 

Karácsonyi menünk 6 éve egészült ki ezzel a fogással, most születésnapom alkalmából megcsináltam magamnak, fogalmazzunk úgy, hogy nem vagyok tortást... mint a nevéből is adódik császár szalonnával volt az eredeti recept nekem túl markáns íze van ebben az ételben, így én bacon szalonnát használok!

 

Hozzávalók:p_20151023_090904.jpg

  • 1 kg csirkemell
  • 20-30 dkg bacon szalonna
  • 10-20 dkg sonka szalámi
  • 10 dkg sajt
  • nagy tejföl
  • majonéz
  • só, bors, cukor

 

 

Csirkemellet szeletekre vágjuk, sóval borssal ízesítjük, majd kevés olajon serpenyőben kisütjük. A bacon szalonnát és a sonka szalámit is megpiríthatjuk kicsit. A sajtot idő közben lereszeljük egy tálba.

E közben összekeverjük a tejfölt, majonézzel egy kis cukorral sóval és borssal, tartármártást csinálunk.

Előveszünk egy nagyobb jénai tálat, elkezdjük rétegezni benne a hozzávalókat.

Csirkemell szeleteket rakunk a tál aljára én nem szoktam plusz zsiradékot bele tenni a jénai tálba csak azt ami a kisütés után megmarad a serpenyő aljában. Következő réteg a bacon szalonna és sonka szalámi és így tovább, minden csirkemell réteg alá kanalazunk egy kis tartármártást, ne felejtsük el, hogy bőségesen hagyjunk a tetejére is belőle. A végén rá szórjuk a lereszelt sajtot, rátesszük a jénai tetejét körülbelül 30 percet sütjük előmelegített sütőben, majd levesszük a jénai tetejét és még 10 perig sütjük addig amíg meg nem pirul a sajt.

Rizzsel tálaljuk! Jó étvágyat!

p_20151023_092344.jpg

 

Ezt az ételt sok féle képen lehet variálni, megbolondíthatjuk füstölt sajttal ki is hagyhatjuk belőle a sonkaszalámit...  tudjátok csak Ízlés szerint!

 

 

 

 

Szólj hozzá!
Címkék: RecepteK ÉteleK

A bejegyzés trackback címe:

https://bosszorkanykonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr988020431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása