BoSSzorkánykonyha, avagy ahogy én látom...

Almalé/Almapüré

2017. szeptember 29. 12:13 - viknya

1. AZ ALMA

alma.jpg

Hozzávalók: 1 db alma :)

Első körben almalevet adtam a kis angyalnak, nem mondhatom, hogy elsőre sikert értünk el :) , hogyan is fogalmazzak... szó szerint kiköpte az egészet!!! Oda adtam neki a tápot majd elkezdtem enni a lereszelt almapépet, ekkor nyitogatni kezdte a kis száját nyelv nyújtogatások közepette, miközben nézett. Másodszorra már pépet is adtam neki természetesen nagyon- nagyon keveset és MEGETTE! Juuuuhhhuuuu!!!

Három módszert találtam:

1. Reszelés. Amit én is csináltam simán lereszeltem, kinyomkodtam a levét. Természetesen meghámoztam előtte

2. Párolás. Meghámozzuk az almát kockára vágjuk, beletesszük 1-2 ujjnyi vízbe felforraljuk majd alacsonyabb hőfokon 5-10 percig főzzük. Ha kész pürésítjük.

3. Sütés: Meghámozod az almát kockákra vágod beteszed a sütőbe, 5-10 percig sütőd majd botmixerrel vagy turmixgéppel pépesíted, egy kis vízzel hígítható.

 

Én egyenlőre az első verziót próbáltam ki, ennyire kicsi mennyiségben nem láttam értelmét a másik kettő módszernek.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bosszorkanykonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr4212911027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása