BoSSzorkánykonyha, avagy ahogy én látom...

Sütőtök "édesen és sósan"

2015. január 03. 10:32 - viknya

Sütőtök "édesen és sósan"

Nem vagyok oda a sütőtökért, nagyon nem... DE! Egészséges!!!

Olyan finom illata van sütésnél, nekem olyan érzésem van ezzel a zöldséggel mint a sárgadinnyével nyáron finomabb az illata mint az íze.

A receptet sajnos nem találtam meg ahonnan az ötletet vettem.

Hozzávalók 2 személyre:

  • Fél sütőtök
  • Fél fej fokhagyma
  • Zöld fűszerek (petrezselyem, majoranna, kakukkfű)
  • Só, bors
  • Méz

A tököt felcikkezzük, fokhagymát megpucoljuk gerezdeket összenyomjuk vagy lereszeljük. Az összenyomott gerezdeket a cikkek tetejére tesszük sóval, borssal, és a zöld fűszerekkel. Én mindig beirdalom a cikkek tetejét és abba teszem bele az összenyomott fokhagyma gerezdeket. Még rácsepegtettek egy kis olívaolajat és mehet be a sütőbe.

A sütőtök a magas cukor tartalma miatta édeskés, erre ráerősíthetünk egy kis mézzel, ugyan csak sütés előtt csepegtetünk rá egy keveset. Ízlés szerint akár a tálalásnál is kitehetünk mellé még mézet.

Gyors, egyszerű nagyszerű és nagyon finom eltűnik a tök semlegessége! 800-1000 Ft!

 

Szólj hozzá!
Címkék: RecepteK ÉteleK

A bejegyzés trackback címe:

https://bosszorkanykonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr727035915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása