BoSSzorkánykonyha, avagy ahogy én látom...

Grízes Krémes egy kicsit másképp...

2015. január 10. 15:38 - viknya

Ahogy ígértem megsütöttem, főztem a Grízes Krémest!

A csokis piskótát a Citromtorta receptje alapján csinálom mindig, ennél jobbal még nem találkoztam, tortaformában sütöttem meg mert pont kapóra jött egyik barátnőmnek születésnapja volt!

Magát a grízt megfőztem a leírtak alapján, 10 dkg-val kevesebb cukrot tettem bele. Saját ízlésemnek megfelelően feljavítottam egy kis citromlével meg egy citrom reszelt héjával így talán még különlegesebb.

Recept szerint megtöltöttem a piskótát annyi különbséggel, hogy az első réteg gríz tetejére raktam egy sor banánt is.

Nagyon tömény sütemény és laktató, mindenképpen megéri kipróbálni!

1500-2000 FT-ból kihozható bármilyen szezonális gyümölccsel megbolondítható amitől különlegessé és egyedivé változtatható!

Képekben:

grizeskremeskicsi.jpg

 

Azt hittem, hogy sokkal de sokkal de sokkal krémesebb és finomabb lesz.... de nekem csalódás volt... nem illik össze a piskóta meg a gríz... de egyáltalán nem rossz, bár én "így" nem hiszem, hogy megcsinálom mégegyszer.

Viszont nagyon jó ötletet adott nekem, a receptem a fantázia neve Csupa Csoki TejbePapi!

Ne felejtsük el, ezeket mind csak alapreceptnek szabad tekinteni, vigyük bele kreativitásunk és csak:

Ízlés szerint!!!!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bosszorkanykonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr457058829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása